Home » HOW TO MAKE WEAPON MODIFICATIONS! NOOB TO PRO PART #9 – F2P Series – LifeAfter lifeafter r&d technology

HOW TO MAKE WEAPON MODIFICATIONS! NOOB TO PRO PART #9 – F2P Series – LifeAfter lifeafter r&d technology

by SDghjggvnlijkjh



Hey! Welcome to another video of LifeAfter, today we are crafting gun modifications and making armor modifications for your equipment! Enjoy! c:

► JOIN OUR DISCORD!
▸ MY LIFEAFTER DISCORD –
▸LIFEAFTER OFFICIAL –
▸MY DISCORD –

► SUBSCRIBE

► SOCIAL MEDIAS
▸ MY FACEBOOK –
▸ MY TWITCH –

#lifeafter .

Images related to the topic lifeafter r&d technology

HOW TO MAKE WEAPON MODIFICATIONS! NOOB TO PRO PART #9 - F2P Series - LifeAfter

HOW TO MAKE WEAPON MODIFICATIONS! NOOB TO PRO PART #9 – F2P Series – LifeAfter

Search related to the topic HOW TO MAKE WEAPON MODIFICATIONS! NOOB TO PRO PART #9 – F2P Series – LifeAfter

#WEAPON #MODIFICATIONS #NOOB #PRO #PART #F2P #Series #LifeAfter
HOW TO MAKE WEAPON MODIFICATIONS! NOOB TO PRO PART #9 – F2P Series – LifeAfter
lifeafter r&d technology
See all the latest ways to make money online: See more here
See all the latest ways to make money online: See more here

related posts

46 comments

Doomeris 25/09/2021 - 2:14 Sáng

GUN ATTACHMENTS, ARMOR MODS DON'T BREAK. EVER.
P. S You can join survive LifeAfter in facebook https://www.facebook.com/survivelifeafter/

Reply
Zerious 2021 5OO missions 25/09/2021 - 2:14 Sáng

I think they need to add some scope function for assault,submachine gun and shotgun for accurate shot

Reply
OutofSchool Youthuber 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Found out about this game 2 weeks ago and i started immediately and found out that it's grindable game, you see, im an old school type of player even tho im young lol, im love grinding and be satisfied for what i achieve. So in 2 weeks my masteries is between 51-53. Always farming shards, joined camp, participate activities, 500+ points dailies, grinding resources, and so on. Lotta good weapon formulas from fuse (shards farming worth it) and i didn't spend any money, lmao. Now im doing area ops and its wonderful.

Reply
WouldYouMind? 25/09/2021 - 2:14 Sáng

hello , may i know how did you get those bookshelf?

Reply
jericho alviar 25/09/2021 - 2:14 Sáng

i have a question:can i make my ak47 colloctors edition heavy?

Reply
Dayoo Lyngdoh 25/09/2021 - 2:14 Sáng

For Market event coins, what eould be more important to invest in? Formula shards or mods? I just reached manor 12 btw

Reply
Ethan 25/09/2021 - 2:14 Sáng

30:42 -_- pause

Reply
Me .o 25/09/2021 - 2:14 Sáng

What's better, base uzi with full attachments or base up with full attachments?

Reply
Anislagan Elementary School 25/09/2021 - 2:14 Sáng

in the rael what level are you

Reply
Anislagan Elementary School 25/09/2021 - 2:14 Sáng

your the best

Reply
Anislagan Elementary School 25/09/2021 - 2:14 Sáng

imean ani nga dula

Reply
Anislagan Elementary School 25/09/2021 - 2:14 Sáng

in philipines ganahan kaayo ko anini nga dula

Reply
Anislagan Elementary School 25/09/2021 - 2:14 Sáng

i realy love this game

Reply
Dane02 25/09/2021 - 2:14 Sáng

what's ur server??

Reply
Fresh 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Bro talk slower

Reply
Rossmar Anala 25/09/2021 - 2:14 Sáng

I already reached 0 sturdiness of my Uzi and now i cant even repair it. There is other option or i just dismantle it and craft it again?

Sorry if my English is not that good but i hopefully you will read my comment and response to it even tho its kinda late co'z i played this game just 1week from now (newbie actually)

By the way im a new subscriber thanks!

Reply
Rodelio Mayores Jr 25/09/2021 - 2:14 Sáng

hi im a new subscriber and i have a problem regarding the manor thing,. me and my cohab cannot proceed to manor 7 because we are lacking of intimacy what should we do we are lacking of 9.7k intimacy and we are in our max lvl ,. what tricks do you do?

Reply
Shin 25/09/2021 - 2:14 Sáng

5:07
Doomeris Jumps on the helicopter
Helicopter: am I a joke to you

Reply
Tiffany O 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Sooo I made a second uzi….and I’m pretty sure I left it in the gear station….and now it’s gone. SO FRUSTRATING!!!!

Reply
Ethan 25/09/2021 - 2:14 Sáng

hey how to get uzi?

Reply
Ancient Xile 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Like dees

Reply
mirai 25/09/2021 - 2:14 Sáng

You really need to watch your spirited level… It gives you extra bonuses..

Reply
amirul ashraf 25/09/2021 - 2:14 Sáng

If i buy weapon from other player on trade market, can that weapon be repair ?

Reply
10 K 25/09/2021 - 2:14 Sáng

What are nobs for

Reply
EL Kartoonizi الكرتونيزي 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Mr youtuber,you are the man,love your simple easy tutorials,please tell how to make gold for gun maker 3,thank you.

Reply
Shumuya Madarayanu 25/09/2021 - 2:14 Sáng

In the chat: "Tagalog?"

Reply
Angelo Wakstein 25/09/2021 - 2:14 Sáng

I farm and gather like a mofo all the time, probably bringing most of the rss to the camp but that's all good, is all for the common good/cause. That is why I am the friggen logger lol

Reply
Rahul das 25/09/2021 - 2:14 Sáng

I wanna join a camp

Reply
Rukas 25/09/2021 - 2:14 Sáng

I like being a bandit in this game

Reply
Lionel Geren 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Already level 7

Reply
Athanasia 25/09/2021 - 2:14 Sáng

How do you make a rare uzi?

Reply
Hafizh Afifi 25/09/2021 - 2:14 Sáng

dude..i saw that u could repair your UZI with delicate repair..but how?? how can your UZI become rare?

Reply
Ninja Pro Gamer kakashi sensei 25/09/2021 - 2:14 Sáng

what is the discord se
rveri want to join

Reply
im shinobi 25/09/2021 - 2:14 Sáng

im wasting data here

Reply
Redskull 25/09/2021 - 2:14 Sáng

One question. Will it break?

Reply
Nicholas Henry 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Those are called attachments and mods are when u roll for stat change and get like 10% damage to infected

Reply
BARMAVATH BHARATH 25/09/2021 - 2:14 Sáng

i am manor 6 can i join u r camp please

Reply
Adl Sabran 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Boom +1 subs

Reply
Hollyleaf 25/09/2021 - 2:14 Sáng

29:24 at least only stone tax is 25%, my camp has all taxes set to 25%

Reply
Ira Bermoy 25/09/2021 - 2:14 Sáng

After u equip the aim assistor in ur uzi can u remove it?

Reply
SheLovesTreyy 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Y is your base like that arent u easy to get raided

Reply
Rahul Paul 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Haha….u made a uzi out of untradeable items….

Reply
Paul Hobbs 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Should you farm in Charlestown instead of Sandcastle?

Reply
Ndronikus Ri 25/09/2021 - 2:14 Sáng

Weapon overheating….

Reply
Ndronikus Ri 25/09/2021 - 2:14 Sáng

WEAPON OVERHEATING???

Reply
Benedict 25/09/2021 - 2:14 Sáng

What should i upgrade first?
Cotton layer
Chain layer
Steel layer

Reply

Leave a Comment